www.marfanforum.pl Forum osób ze schorzeniem tkanki łącznej
Największa, po Stowarzyszeniu Marfan Polska, baza wiedzy na temat Zespołu Marfana,
wsparcie i pomoc przyjaciół. Nie wahaj się pytać!

Szukaj na Forum

Witam Tomek z małopolski

...czyli specjalny dział, w którym możecie się napisać kilka słów o sobie

Postprzez Tomek78 » 26 sty 2017, o 19:57

Kochani, sorki, że tak milczę, ale nie mogę nijak dojść do siebie. Od momentu operacji gorączka w granicach 38. Do tego przeskakuje mi coś w klatce i będzie konsultacja z operatorem czy nie będzie trzeba coś poprawiać :( Zastawki mi oszczędzono.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Gosieńka » 26 sty 2017, o 20:04

A nie masz płynu w osierdziu? Bo ja z gorączką chodziłam przez 1,5 miesiąca po operacji i nikt nie wiedział dlaczego, obstawiano właśnie płyn w osierdziu który u mnie był. Może u Ciebie jest podobnie? Trzymaj się! Obyś jak najszybciej wrócił do formy :)
Carpe diem!
Avatar użytkownika
Gosieńka
VIP
 
Posty: 2401
Dołączył(a): 24 lip 2006, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek78 » 26 sty 2017, o 20:43

U mnie też są płyny, ale to ponoć ma się wchłonąć.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Paweł » 27 sty 2017, o 19:43

Czyli udało się , no to gratuluję ,

PS . Wątpliwe żebym w tym roku znalazł czas tu się logować , więc przy okazji dziewczynom przypominam o wzmożeniu czujności , jak to po dziesięciu latach od pierwszej operacji .
Paweł
VIP
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 26 sty 2008, o 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek78 » 28 sty 2017, o 06:22

Mam też płyn w opłucnej i tu też może być problem. Czy bez ściągania można to jakoś załatwić ćwicząc oddechem?

O co chodzi z tymi 10 laty? Czyżby po tym czasie proteza siadała?:(
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Gosieńka » 29 sty 2017, o 19:58

Mi jakoś nic nie siada i wielu moim znajomym też więc nie wiem o co chodzi Pawłowi - czy 10 lat po operacji czy 5 czy rok - kontroluję się tak samo. Jak ma coś się skiepścić to może się to stać w każdej chwili i nikt nie wie tak naprawdę ile lat mu wytrzyma proteza czy cokolwiek innego sztucznego co się ma w środku. Nie dajmy się zwariować.

Ja myślę Tomek, że te płyny mogą mieć wpływ na Twoją gorączkę. U mnie chyba tak było choć nikt tego oficjalnie nie potwierdził. Ale jak płyn z osierdzia się wchłonął to i gorączka cudownym trafem zniknęła a wcześniej nawet podawany antybiotyk nic na nią nie zdziałał. Także tu może być pies pogrzebany. Żeby płyny jak najszybciej zeszły musisz jak najwięcej się ruszać, spacerować i ćwiczyć oddychanie. Jeśli już tych płynów naprawdę bardzo przybywa to wtedy są ściągane mechanicznie ale póki co, próbuj jak najwięcej chodzić.
Carpe diem!
Avatar użytkownika
Gosieńka
VIP
 
Posty: 2401
Dołączył(a): 24 lip 2006, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek78 » 20 lut 2017, o 20:50

Wreszcie do domu!☺️ Po 5 tygodniach od operacji wreszcie czas opuścić mury oddziałów szpitalnych. Wszystkie wyniki są bardzo dobre i mam nadzieję, że tak będzie jak najdłużej. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wsparcie.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez dana_meadbh » 25 lut 2017, o 23:58

Miło, że dobrze się czujesz i wracasz do zdrowia. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
dana_meadbh
Hero
 
Posty: 992
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 15:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek78 » 16 maja 2017, o 09:28

Powiedzcie mi czy stukanie w klatce piersiowej to jest arytmia? Tak jakby ktoś się dobijał od wewnątrz. Dziwne uczucie, którego wcześniej przed operacją nie miałem, a nawet zaraz po też tego nie odczuwałem. Czytałem kilka wpisów na Forum, ale z nich wynika, że przy arytmii jest Wam słabo, a u mnie z tym nie ma problemu. Sorki, że piszę w moim głównym wątku, ale na tym nowym Forum ciężko mi się odnaleźć z czytnikiem ekranu.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez dana_meadbh » 16 maja 2017, o 17:27

Moim zdaniem to może być arytmia. Skontaktuj się jak najprędzej z lekarzem.
Avatar użytkownika
dana_meadbh
Hero
 
Posty: 992
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 15:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szczypior » 17 maja 2017, o 07:29

To samo mamy ja i Montana. Uczucie jakby karp się trzepał w klatce piersiowej, jak w reklamówce. Ewidentnie arytmia.
Montana miała operacje, ja nie.
Mi nie jest przy tym słabo, chociaż uczucie to nie jest miłe. Myślę, że poczucie słabości u wielu osób może wynikać z paniki, na zasadzie "co się ze mną dzieje?!"
Yes we can!
szczypior
Ekspert
 
Posty: 697
Dołączył(a): 3 wrz 2010, o 16:49
Lokalizacja: Rzeczpospolita Kampinoska

Postprzez Tomek78 » 17 maja 2017, o 19:04

Dzwoniłem dziś do Jana Pawła i mój lekarz będzie w poniedziałek, więc podjadę i opowiem o moich odczuciach.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez dana_meadbh » 17 maja 2017, o 19:40

U mnie przyczyną arytmii był duży niedobór potasu. Po suplementacji minęło, ale czasem, gdy jest gorąco jak dziś, wraca.
Avatar użytkownika
dana_meadbh
Hero
 
Posty: 992
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 15:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tomek78 » 17 maja 2017, o 20:11

U mnie potas w szpitalu był wysoko, a jak sobie mierzyłem dwa tygodnie temu to jest w górnej granicy normy. Teraz zacząłem ładować w siebie magnezll i wydaje się lepiej.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 16:24
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Gosieńka » 18 maja 2017, o 16:36

Zazwyczaj arytmia i u mnie wiąże się albo z niedoborem potasu, albo magnezu, częściej tego drugiego. Pomimo tego, że łykam codziennie i magnez i potas to z magnezem ciągle mam spadki, nie wiem od czego to zależy. Tomek z potasem trzeba uważać i lepiej badać jego poziom kiedy się go łyka (mówi ta, która powinna a się nie bada), ale magnez spokojnie możesz sobie łykać na co dzień. Żeby nie było, ze reklamuję ale chyba najlepszy jest Magne B6 (tylko nie Magne B6 max) bo to jedyny magnez który jest lekiem a nie tylko suplementem diety. Ja odkąd zaczęłam brać tylko i wyłącznie Magne B6 mam zdecydowanie mnie epizodów arytmii. Nie wiem czy to kwestia zmiany magnezu, ale bardzo możliwe że tak.
Carpe diem!
Avatar użytkownika
Gosieńka
VIP
 
Posty: 2401
Dołączył(a): 24 lip 2006, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do To My

cron
  • Nowe posty
  • Wątki bez odpowiedzi
  • Kto przegląda forum
  • Forum przegląda 1 użytkownik
    0  zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (dane z ostatnich 5 minut)
  • Najwięcej użytkowników online - 118
    było 29 wrz 2017, o 16:14
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość