www.marfanforum.pl Forum osób ze schorzeniem tkanki łącznej
Największa, po Stowarzyszeniu Marfan Polska, baza wiedzy na temat Zespołu Marfana,
wsparcie i pomoc przyjaciół. Nie wahaj się pytać!

Szukaj na Forum

Praca magisterska o Zespole Marfana

...czyli nasze życie z Marfanem

Postprzez Paulina D » 19 paź 2015, o 20:06

Witam

Jestem studentką fizjoterapii z Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Piszę pracę magisterską na temat rehabilitacji Osób z Zespołem Marfana. Czy zechciał/ła by Pan/Pani poświęcić chwilę i pomóc mi, poprzez wypełnienie ankiety. Jest to ważne ponieważ wiele osób nie zna tej choroby, głęboko wierzę w to, że dzięki mojej pracy poziom wiedzy o Zespole Marfana wzrośnie. Bardzo dziękuję.
Poniżej znajduje się link do ankiety:

LINK DO ANKIETY

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt mailowy: paulinaduszak.pd@gmail.com
Paulina D
Nowicjusz

Postprzez Tomek78 » 20 paź 2015, o 15:02

Dziwny wysyp zainteresowania tym tematem w ostatnich miesiącach... Chciałbym choć jedną taką pracę przeglądnąć, bo jak na razie to tylko czytam o chęciach napisania, a finalnie to wszyscy szybko milkną i nie wiemy w końcu czy coś powstaje.
Jeśli masz oczy patrz,
Jeśli widzisz spostrzegaj...
Tomek78
Adept

Postprzez dana_meadbh » 20 paź 2015, o 17:24

Podejrzewam, że część prac może pisana być przez samych chorych. Swoją drogą ciekawe, czy gotowe można gdzieś przeczytać.
dana_meadbh
Hero

Postprzez Gosieńka » 20 paź 2015, o 19:10

W takim razie apel do piszących tutaj prośby o wypełnienie ankiet. Prosimy o udostępnienie nam gotowych prac :-)
Carpe diem!
Gosieńka
VIP

Postprzez szczypior » 21 paź 2015, o 06:10

A może na już możemy chociaż liczyć na wstęp do pracy, będziemy widzieli jakie są hipotezy, skąd pomysł na pracę w tym temacie i jaka jest literatura - sami też chętnie poczytamy!
Yes we can!
szczypior
Ekspert

Postprzez Paulina D » 21 paź 2015, o 06:57