www.marfanforum.pl Forum osób ze schorzeniem tkanki łącznej
Największa, po Stowarzyszeniu Marfan Polska, baza wiedzy na temat Zespołu Marfana,
wsparcie i pomoc przyjaciół. Nie wahaj się pytać!

Szukaj na Forum

To ja - Frik

...czyli specjalny dział, w którym możecie się napisać kilka słów o sobie

Postprzez frik » 12 gru 2006, o 00:10

Kolejno fotka z pracy, czerwony nosek bo po piwku.

Kliknij aby powiększyć :mrgreen:
Obrazek


Teraz Frik nie ma już tych włosków, mama nożyczkami porządek ponoć zrobiła ... A praca to spedycja i logistyka, albo i odwrotnie ? Generalnie po 9 godzin dziennie, dlatego Frik ma tak dość komputera ...
Brzmiał opon śpiew i gadał silnik, w oknach śmiał się wiatr...
frik
Sympatyk
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 sie 2006, o 22:04
Lokalizacja: zewsząd, znikąd

Postprzez Pletwa » 12 gru 2006, o 09:56

Frik Mogłeś jakąś reklame Piwka strzelic na fotce hehe :mrgreen:
Nadszedł w końcu czas, wielkich zmian.
To co ważne pozostaje ważne, ale bez fanatyzmu :p
Płetwa <SławomiR> Katowice
Avatar użytkownika
Pletwa
VIP
 
Posty: 1395
Dołączył(a): 2 lis 2006, o 11:12
Lokalizacja: Katowice

Postprzez frik » 13 gru 2006, o 00:33

Mój idol :-P


Obrazek


A TAKIEGO SYNA CHCE MIEĆ !!


Obrazek
Brzmiał opon śpiew i gadał silnik, w oknach śmiał się wiatr...
frik
Sympatyk
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 sie 2006, o 22:04
Lokalizacja: zewsząd, znikąd

Postprzez Pletwa » 13 gru 2006, o 09:55

hehe :mrgreen: mikołaj wygląda na takiego co lubi jabłuszka pić hehe :mrgreen:
a ten Dzieciak aż mu slinka cieknie hehe na widok Piwka to tak jak ja miałem tyle lat co ten dzieciak to na Piwko juz tak patrzałem :-D
Nadszedł w końcu czas, wielkich zmian.
To co ważne pozostaje ważne, ale bez fanatyzmu :p
Płetwa <SławomiR> Katowice
Avatar użytkownika
Pletwa
VIP
 
Posty: 1395
Dołączył(a): 2 lis 2006, o 11:12
Lokalizacja: Katowice

Postprzez frik » 21 gru 2006, o 23:49

AGUŚ napisał(a):
resa napisał(a)::-D :-D Ifrit, mój Friczek może jest podobny do Luke Perry, ale w tym awatarze to napewno zdjęcie mojego syna. ha, ha :lol:



Frik marnujesz sie w tej firmie spedycyjnej pomyśl o zmianie zawodu na modela bądź aktora ;)
Tylko wcześniej mi daj znac bo chce autograf bo potem jak będziesz sławny to zapomnisz o mnie ;)



Wobec powyższego ośmielę się poprosić o pomoc w znalezieniu owego zawodu :P
Brzmiał opon śpiew i gadał silnik, w oknach śmiał się wiatr...
frik
Sympatyk
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 sie 2006, o 22:04
Lokalizacja: zewsząd, znikąd

Postprzez resa » 22 gru 2006, o 22:07

frik napisał(a):pomoc w znalezieniu owego zawodu


AGUŚ napisał(a):A jeżeli chodzi o kariere modela


Model to już jest, ha, ha.
Może lepiej aktor :?:
..."Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"...
Avatar użytkownika
resa
well-wisher
 
Posty: 2262
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 18:57
Lokalizacja: Kraków

Postprzez resa » 18 sty 2007, o 17:52

... ,, Nie rezygnuj ze swych marzeń,
kto to wie,co jeszcze czas pokaże,
kto to może wiedzieć,co się stanie choćby dziś... " :!: :!: :!:
..."Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"...
Avatar użytkownika
resa
well-wisher
 
Posty: 2262
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 18:57
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Staś » 18 sty 2007, o 21:19

resa napisał(a):.. ,, Nie rezygnuj ze swych marzeń,
kto to wie,co jeszcze czas pokaże,
kto to może wiedzieć,co się stanie choćby dziś
szymon wydra i cape diem lubie go .
Księga Jakuba 3 - 8

Języka zaś nikt z ludzi ujarzmić nie potrafi. Szkodliwa to, krnąbrna rzecz, pełna śmiercionośnego jadu
Staś
VIP
 
Posty: 1431
Dołączył(a): 8 sie 2006, o 10:05
Lokalizacja: Małopolska .

Postprzez Edyta » 18 sty 2007, o 22:00

stanisław napisał(a):szymon wydra i cape diem lubie go


A ja mam zdj. z szymkiem hehe, fajny gosc ;))
Seulement deux petits mots pour un grand moment, deux mots venus du coeur pour vivre ce grand bonheur....
Edyta
Wtajemniczony
 
Posty: 278
Dołączył(a): 4 gru 2006, o 23:17
Lokalizacja: Paryz

Postprzez gabriela » 25 sty 2007, o 20:54

Erinti napisał(a):A ja mam zdj. z szymkiem hehe, fajny gosc ;))

No pochwal się tym zdjęciem! Chętnie zobaczymy!
......i kiedy przyjdą dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
gabriela
-# JUNIOR ADMIN
 
Posty: 4800
Dołączył(a): 16 lip 2006, o 17:27
Lokalizacja: z Marsa

Postprzez resa » 26 sty 2007, o 11:01

stanisław napisał(a):ta stwierdził na wsiąkniety frik

,, Wsiąknięty " ma dzisiaj i jutro same egzaminy, więc się nie dziw, że jest ,, wsiąknięty " :-D
..."Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem, ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"...
Avatar użytkownika
resa
well-wisher
 
Posty: 2262
Dołączył(a): 11 sie 2006, o 18:57
Lokalizacja: Kraków

Postprzez frik » 26 sty 2007, o 18:26

Codziennie perswaduje jakiemuś Francuzowi w języku angielskim aby nie kończył pracy o 17 a o 19 i załadował mi auto... generalnie nie mam czasu na to aby Wam odpisywać czy nawet wyrażać swe niezadowolenie w ten czy tamten sposób. I nawet jak jestem na gadulcu a jakiś petent coś pragnie, nie odpisze, jako że jestem zajęty zapamiętywaniem i koordynowaniem ruchu prawie 70 tirów po Europie i Rosji. W każdym siedzi kierowca co ma swoje (ograniczone) nerwy, rodzinę, mało czasu... i wierutnie marudzi.

A teraz głowa za okno i zobaczcie co się dzieje na drogach co to po nich jadą auta co mają być w terminie ... :D pozdrawiam, jeszcze się odezwę :)
Brzmiał opon śpiew i gadał silnik, w oknach śmiał się wiatr...
frik
Sympatyk
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 sie 2006, o 22:04
Lokalizacja: zewsząd, znikąd

Postprzez Staś » 26 sty 2007, o 18:59

niewiedziałem ze masz taka prace ,
frik napisał(a):wierutnie marudzi.
maruderzy ;-)
Księga Jakuba 3 - 8

Języka zaś nikt z ludzi ujarzmić nie potrafi. Szkodliwa to, krnąbrna rzecz, pełna śmiercionośnego jadu
Staś
VIP
 
Posty: 1431
Dołączył(a): 8 sie 2006, o 10:05
Lokalizacja: Małopolska .

Postprzez gabriela » 26 sty 2007, o 23:21

Mamy nadzieję że w końcu wszyscy ci maruderzy kiedyś trafią do celu, sniegi stopnieją a Ty Friku wreszcie poświęcisz nam trochę czasu, żebys chociaż jakieś swoje zabawne zdjątka wrzucił...chyba wszyscy się stęsknili ;-)
......i kiedy przyjdą dni deszczowe, naucz się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
gabriela
-# JUNIOR ADMIN
 
Posty: 4800
Dołączył(a): 16 lip 2006, o 17:27
Lokalizacja: z Marsa

Postprzez frik » 30 sty 2007, o 19:16

eee ? :-/

[ Dodano: 2007-02-04, 14:11 ]
Obrazek



Sylwester, Ja Kris i to no jak jej yyy Ewka.
Brzmiał opon śpiew i gadał silnik, w oknach śmiał się wiatr...
frik
Sympatyk
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 sie 2006, o 22:04
Lokalizacja: zewsząd, znikąd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do To My

cron